  • Data: 2023-03-01 06:39:29
    Temat: Re: szyba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To mogą być ciągle rzeczy incydentalne. Ale też przy każdym takim
    > zdarzeniu widać pewną mentalność, którą raczej policjant nie powinien
    > się charakteryzować. To co jest niepokojące to ile tego w sumie wychodzi
    > przy całym obecnym upolitycznieniu policji i prokuratury. Człowiek się
    > zastanawia ile tego musi być skoro mimo wymienionego upolitycznienia i
    > klarownych wysiłków zamiatania i odwracania kotów ogonem, co chwila coś.

    Masz kolejny z poznania.

    https://wiadomosci.onet.pl/poznan/policjant-przerywa
    -milczenie-ws-zabojstwa-moniki-klamalismy-w-notatkac
    h/36xnl6j

    Jak kiedyś pisałem - dla kulsona nie jest problemem, że ktoś popełnia
    przestępstwa, tylko że obywatel chodzi do kulsona i mu jęczy żeby ruszył
    dupę... A potem jeszcze coś się stanie i trzeba notatki wstecz pisać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!