  • Data: 2022-02-11 18:05:26
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 17:39:48 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > stąd, że akurat pewne podstawy statystyki miałem dość dobrze wyjaśnione
    > podczas nauki, a tu zasady zostały złamane - właśnie ze względu na zbyt
    > krótki czas badania.

    Akurat czytałem sprawozdanie Pfizera dot. testowania jego szczepionki.
    Zapewniam cię że nic tam nie było zbyt krótkie ani zbyt małe. Jeśli
    twierdzisz że zasady zostały złamane, to proszę o konkrety. Który
    producent i w jaki sposób złamał zasadę i to którą, w oparciu o materiał
    źródłowy czyli sprawozdania z procesu ewaluacji szczepionki.
    Dodatkowo zauważę że zasady są z definicji mało precyzyjne, nie mają
    autora którego można pociągnąć do odpowiedzialności, przestają być
    użyteczne ilekroć warunki się zmienią. Więc zamiast badać zgodność z
    zasadami, lepiej zbadać zgodność z prawem i przepisami.
    --
    Jacek
    I hate haters.