  • Data: 2022-02-11 17:39:48
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 17:27, Kviat pisze:

    > Miałeś obiekcje bo?

    bo czas badania skuteczności był zbyt krótki ze względów
    metodologicznych. Stąd ustalona skuteczność była wynikiem przypadkowym.
    Ze względu na czas badania nie można było założyć równomierności
    narażenia się na kontakt z patogenem w każdej z grup, stąd zastosowanie
    wzoru było nieuprawnione.

    > Pochwal się swoimi kompetencjami i napisz ile powinny trwać te badania i
    > dlaczego akurat tyle.
    > Skądś te obiekcje w końcu miałeś...

    stąd, że akurat pewne podstawy statystyki miałem dość dobrze wyjaśnione
    podczas nauki, a tu zasady zostały złamane - właśnie ze względu na zbyt
    krótki czas badania. Pamiętajmy co badamy - ochronę przed zachorowaniem.

    --
    http://zrzeda.pl