  • Data: 2015-10-29 17:51:37
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    rg wrote:

    > Może w twoim przypadku...
    ja akurat zacząłem wcześnie.
    sam z siebie

    > zresztą jaka nauka w przedszkolu? Byłeś ty w ogóle
    > kiedykolwiek w przedszkolu?

    Nie bylem na moje szczescie.
    Ale popytaj tych, którzy byli i dla których to byl koszmar bo dla nich
    bylo za wczesnie. A potem radzili sobie doskonale. Roznice sie wyrownują
    nie trzeba tego robic na siłę, szczególnie na poziomie przedszkola, czy
    zerówki.
    O różnicach to możemy zaczać mówić w wieku lat 10.

    Jak ktoś sie nadaje do przedszkola, proszę bardzo.
    Jestem tylko przeciw zmuszaniu do coraz wcześniejszej nauki.