eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji... › Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    From: alias <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i
    nietolerancji...
    Date: Sun, 25 Jun 2006 12:39:44 GMT

    Andrzej Lawa wrote:

    > Co widzę?

    ze "Radio Maryja powinno zostać za to samo zamknięte już dawno."

    > I co z tego? Czyżbyś twierdziła, że rydzykowcy stanowią prawo i jak oni
    > coś robią, to jest to OK i legalne?

    rydzykoidy nie stanowia prawa, natomiast wykladnia sadow jest oczywista.
    Paragraf jest wylacznie polityczny na przeciwnikow politycznych.

    A zatem niewazny w mocy konstytucji.

    > Jaki wynalazek może wyniknąć z tezy "żyd twój wróg"? Poza genocydem,
    > który już dawno wynaleziono...

    Nie ma znaczenia jakie sa szanse ze Rydzykoidzi wynajda proch. Ma
    znaczenie pryncypium wolnosci slowa.

    Zwracam uwage na slynny przypadek Sokolowskiego, ktorego Kutas Gardocki
    zgnoil w celach politycznych.

    > [ciach]

    > Paragrafy z kodeksu karnego zostały ci przedstawione.

    niewazne z mocy konstytucji.

    Zreszta orzrecznictwo "niezawislych" najlepszym dowodem.

    > Skoro ich nie rozumiesz - twój problem.
    > [ciach]

    > A we mnie obrzydzenie budzi widok dwóch całujących się facetów.

    tez wolno, i wolno krytykowac.

    > Ale nie głoszę haseł "homoseksualista twój wróg".

    Kwestia kultury osobistej, i nie dyspozycyjnemu Gardockiemu decydowac.

    > Lody waniliowe to jakaś grupa wyznaniowa lub etniczna?

    Co to ma do rzeczy. Konstytucja daje prawo do krytyki wszystkiego.

    > Pomijając taki detal, że "nie lubię" to jedno a "to nasi wrogowie i
    > należy ich wszelkimi środkami zwalczać" to drugie.

    Literacko, moze i rozne. Prawnie, nie ma zadnego znaczenia.