  • Data: 2003-12-10 07:58:07
    Temat: Re: szantaż - długie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <br5li8$6b8$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin R. Kiepas wrote:

    > Cos mi tu nie pasuje. Skoro mieszkali od sierpnia 2002r. i placili Ci
    > po 1000zl miesiecznie, to maksymalnie zainkasowalas 16000zl.
    > Z tego co sie zdarzylem zorientowac, w przypadku najmu na cele
    > mieszkalne, mozesz zaplacic badz 19% podatek dochodowy, badz
    > ryczaltem 8,5% od przychodow. Jezeli chodzi o pierwszy przypadek,
    > to zakladajac iz wszystkie oplaty wyniosly powiedzmy 500zl (pewnie
    > bylo wiecej, bo jak piszesz byl tam rowniez internet, telefon, kablowka),

    To są koszty do odliczenia? Do odliczenia to są chyba tylko
    wydzwonione przez nich impulsy, ale abonament już nie. Chyba.

    > to wychodzi 1520zl podatku. W drugim natomiast 1360zl podatku.
    > Czyli albo cos pomieszalem :) albo Ci najemcy chca Cie wyrolowac,
    > piszac ze jestes winna US 4000zl.

    No są jeszcze odsetki i ewentualna kara.
    Choć ja nie rozumiem tego "szantażu" (tak jak i tej "pomocy"). Chcą
    16tys z powrotem, a w zamian straszą, że doniosą do US i trzeba
    będzie zapłacić 4tys? To gdzie tu szantaż, tym bardziej,
    że dochodzi jeszcze szansa, że jednak nie doniosą, a tylko straszą.

    Renata