  • Data: 2003-12-09 21:28:39
    Temat: Re: szantaż - długie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <5...@n...onet.pl>, k...@o...pl wrote:

    > Jeszcze raz się przkonałam, że nie należy nikomu pomagać, bo wszystko się
    > obraca przeciwko mnie :( naiwność :(

    Mieszkanie w zniszczonym mieszkaniu za 1000zł miesięcznie. Nie wiemy
    wprawdzie jak duże mieszkanie i nie wiemy gdzie (prawdopodobnie nie w
    W-wie), ale na jakąś super pomoc to nie wygląda. Wyremontowałaś sobie
    za ich pieniądze mieszkanie, oni płacili za dach nad głową, więc gdzie
    tu pomoc? Dwustronna umowa, obustronne korzyści.

    Renata