  • Data: 2003-12-09 17:42:30
    Temat: Re: szantaż - długie
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli uwazasz, ze prawdopodobienstwo spelnienia grozby przez
    > bylych najemcow jest duze, to nie pozostaje Ci nic innego jak tylko
    > atak wyprzedzajacy. Mianowicie zloz zawiadomieni o probie szantazu.
    > Wowczas startujesz z zupelnie innej pozycji. Mozesz opisac cala
    > sytuacje tak jak zasugerowal to kilka postow wyzej kol. Robert Tomasik
    > (lepsze 2% zaleglosci wobec US niz 19%). W takim zawiadomieniu
    > mozesz zaznaczyc iz nie rozumialas dlaczego najemcy tytuluja przelewy
    > nie jako np. "zwrot pozyczki", ale jaki "czynsz za miesiac...". I ze dopiero
> [...]

    Uważam że mogą to zrobić, ona jest prawnikiem i specjalizuje się w obrocie
    nieruchomościami. a doniesienie do US to tylko jeden telefon.
    mam tą groźbę na piśmie - w mailu, rozmowa odbywała się z tel. komórkowego na
    inny telefon komórkowy, więc wydaje mi się, że nagranie jest przechowywane u
    operatora, nie wiem jak z jego odzyskaniem, ale może się da.

    Oni mieszkali tam od sierpnia 2002 roku. Więc mam jak najszybciej złożyć
    korektę, a może osobiście udać się do US ?
    I jak to ująć ? Jako najem, czy jako pożyczkę ? Rozliczenia nigdy nie robię
    sama, bo nie umiem. Czy jest tu ktoś, kto mógłby mi, oczywiście odpłatnie,
    pomóc w tej sprawie ? Będę bardzo wdzięczna. (Jestem z Warszawy)

    A zawiadomienie o szantażu zgłosić do US czy raczej na policję ?

    Jeszcze raz się przkonałam, że nie należy nikomu pomagać, bo wszystko się
    obraca przeciwko mnie :( naiwność :(

    Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję,
    Katarzyna