  • Data: 2009-11-29 13:59:00
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-11-2009 o 14:27:39 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Powoli zaczyna do ciebie docierać.

    > Śledź wątek uważniej. Chodzi o role państwa i tworzonych przezeń
    > przepisów - mają stać na straży tej "wzajemnej wolności".

    Oczywiście, w świetle twojego światopoglądu.
    Nie ma to nic wspólnego z neutralnością światopoglądową.

    > Litości... Czy ty na prawdę jesteś taki ograniczony, czy tylko udajesz
    > durnia?

    Rzuć monetą

    > Powtórzę: śledź wątek uważniej. Chodzi o rolę państwa i tworzonych
    > przezeń przepisów - mają stać na straży tej "wzajemnej wolności".

    J.w., to jest twój światopogląd

    > Jeśli ktoś chce naruszyć moją wolność, to muszą istnieć mechanizmy,
    > które będą mnie przed tym bronić.

    J.w. - jest to twój światopogląd.

    Reasumując - z definicji nie ma czegoś takiego jak neutralność
    światopoglądowa.

    Aha, zauważ że ja się nie odnoszę do tego czy masz wg mnie rację czy nie.

    --
    Tomek