  • Data: 2003-10-20 07:02:45
    Temat: Re: sugerowana cena produktu - pytanie
    Od: "Marcin M." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Konkretnie chodzi mi o papierosy w knajpach.
    > Często kosztują dużo więcej niż cena podana opakowaniu. Czy to zgodne z
    > prawem?
    > A jak się do tego ma nabijanie na kasę fiskalną ceny np. 5 zł za fajki +
    np.
    > 4 zł za usługę - rozpakowanie paczki (której oczywiście nie zamawiam u
    > barmana)?
    >
    > Kto odpowie?
    Ja odpowiem,
    jeżeli jeszcze raz będziesz w tej knajpie to poproś o paragon ( fakturę) i
    zapytaj dlaczego nie ma tam pozycji za ktora zaplaciles, tzn usluga! na 100
    % nie będzie .....fajn mine zrobi :-)))
    a co cen fajek to jest to ( chyba) cen ustawowa, a dla knajp sa specjalne
    fajki jest napis "dla gastronomii. i cena np marlboro ma sie nasyepujaca :
    6,10 - 11,10 :-) hehehe

    Marcin pozdr