    From: "Iwonek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: student- ubezpieczenie
    Date: Thu, 3 Jun 2004 18:46:18 +0200
    Sender: p...@o...pl@217.153.179.186

    > poprawka
    > jeżeli jesteś na utrzymaniu innej osoby do ukonczenia 26 lat to osoba
    > utrzymująca powinna iść do zus i zarejestrować cię jako osobę
    > ubezpieczona na ich koncie.
    >
    > --

    Hmm studiuje od 2 lat zaocznie, pracowalam na etat prawie dwa lata, pozniej
    dostalam zasilek pol roku.Dalej, rejestruje sie jako bezrobotna aby urzad
    oplacal za mnie dalej skladki zdrowotne.Podejmuje prace na umowe zlecenie
    (praca dla studentow - przepisywanie kaset) czas trwania umowy okolo 14 dni.
    Z niewiedzy nie informuje o tym swojego urzedu. Robie to pozniej po czym
    Pani z okienka wyrejestrowuje mnie z data podjecia pracy i kaze sie
    zarejestrowac za 14 dni.
    W tym czasie (biorac pod uwage wyrejestrowanie z data wsteczna) trafiam do
    szpitala. Czu urzad placil za mnie skladki ?? Czy moze je wycofac w skutek
    takiej korekty???