    From: "Paula" <p...@p...viknet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: strzelanie z ambony (nie tej kościelnej) :)
    Date: Sat, 3 Dec 2005 00:19:44 +0100

    > Z tego wynika, ze ambona w takim miejscu stwarza posrednie zagrozenie dla
    > dzieci, ktore jak wiadomo lubia sobie pobiegac po okolicy, np. w
    > poszukiwaniu jagod, czy odpowiednio pasujacej im warstwy sniegu na
    > balwanka.
    >
    > Polecam kontakt z wlasciwym dla rejonu Kolem Mysliwskim, jak rowniez z
    > nadlesnictwem. Mysliwi sa raczej rozsadnymi ludzmi (takie przynajmniej mam
    > opinie nt. znanego mi Kola, w ktorym wuj z ciotka dzialali cale zycie) i
    > rozmowa z prezesem Kola powinna dac skutek w postaci usuniecia ambony,
    > badz zaprzestania jej uzytkowania.

> [...]

    Mój dom jest na końcu wsi, potem jest łąka i lasek. Ambona stoi po środku
    łąki na skraju lasku. Mój dom jest jedynym "sąsiadem" ambony". W
    poniedziałek obdzwonię wszystkie możliwe placówki i koła i zdam relację. Na
    razie dowiedziałam się, że działka na której stoi ambona należy do myśliwego
    hehe, więc sobie sam wydał zgodę na strzelanie. Pozostaje mi więc droga
    prawna albo udanie się do tych myśliwych i sprawdzenie czy mają papiery ze
    sobą, jak nie to grozi im kara pozbawienia wolności do lat 5... i tyle sobie
    mogę pogadać.
    Rozsądek myśliwych nie ma tu nic do rzeczy, zdarzyło się parę pomyłek i
    rykoszetów w Polsce, prawda?
    Dziękuję za odpowiedź.