  • Data: 2005-12-03 15:19:55
    Temat: Re: strzelanie z ambony (nie tej kościelnej) :)
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Dec 2005 23:43:27 +0100, Tiger napisał(a):

    > Polecam kontakt z wlasciwym dla rejonu Kolem Mysliwskim,
    A z tym może być problem, w PL ciężko będzie znaleźć takie Koło - o wiele
    łatwiej Koło Łowieckie dzierżawiące dany obwód.

    > jak rowniez z nadlesnictwem.
    A w jakim celu? AFAIR po ostatnich znmianach prawa łowieckiego Nadle śniczy
    nie zatwierdza już planów owieckich, jego wpływ na działania KŁ (i
    członków tegoż) jest ograniczony.

    Ambona nie jest raczej prywatna, jest urządzeniem łowieckim KŁ. Od tego bym
    zaczął prosząc włądze koła o zmianę lokalizacji ambony. Potem można
    spróbować poruszyć nutę złego oddźwięku [;)] społecznego dla tak bliskiego
    strzelania. Można też na każde strzały reagować zgłaszaniem podejrzeń o
    kłusownictwo do policji (tylko jako ostateczność, i tylko do zmęczenia się
    policji wielokrotnymi zgłoszeniami)

    > Mysliwi sa raczej rozsadnymi ludzmi (takie przynajmniej mam
    > opinie nt. znanego mi Kola, w ktorym wuj z ciotka dzialali cale zycie)
    Znając wilu myśliwych pozwolę sobie zachować pogląd na ich rozsądek nieco
    odmienny od Twojego.
    > rozmowa z prezesem Kola powinna dac skutek w postaci usuniecia ambony, badz
    > zaprzestania jej uzytkowania.
    Właśnie. O ile ów sąsiad sam nie jest prezesem

    --
    pozdro
    poreba