  • Data: 2021-07-23 10:11:53
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Jul 2021 15:54:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale tam są mądrzy ludzie i wiedzą, co to przykładowo "próżnia
    > operacyjna".

    Od razu widać, że to dla mnie za wysokie progi. Tak wysublimowana
    terminologia przerasta moje możliwości, więc operowanie w próżni
    operacyjnej pozostawię intelektualistom.

    > Jak oceniam wyniki na strzelnicy sportowej, to przy dystansie
    > 25 metrów muszę wrzasnąć, by zawodnik to słyszał. Podejrzewam, że tak ze
    > 100 metró słychać by było, ze ktoś krzyczy, ale zrozumieć by już było
    > trudno. W każdym razie na 50 metrach już nie da się tak dyktować wyników.

    Zaiste, życie w huku wystrzałów i oparach prochu strzelniczego nie jest
    łatwe i nie każdy mu podoła. To musi być prawdziwa męska przygoda.
    Szacun.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek