    From: "Roland Żerek" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: strefa upomnienie
    Date: Fri, 3 Oct 2003 07:41:58 +0200

    Witam,

    > Pozostaje kwestia udowodnienia, że to Twój samochód tam stał, a nie
    > samochód z takimi samymi tablicami rejestracyjnymi. Na normalnym zdjęciu
    > utrwalane są szczegóły samochodu, uszkodzenia, rysy, które mogą być
    > pomocne przy udowodnieniu, że to jednak Twój samochód tam stał. W wypadku
    > zdjęcia cyfrowego silnie zależy to od jakości tego zdjęcia. Jeśli wykonano
    > je w niskiej rozdzielności, to takich szczegułow nie da się rozróżnić, a
    > zatem i nie da się potwierdzić wiarygodności zdjęcia.

    IMHO pozostaje jeszcze do udowodnienia, kiedy on tam stal. No bo przeciez w
    aparacie zegar mozna, celowo lub nie, przestawic. Mnie sie to nawet
    niechcacy zdarzyfo w digitalnym aparacie. I moze to miec kluczowe znaczenie
    dla sprawy.

    A blahosc sprawy nie moze byc w takiej kwestii tlumaczeniem. Jesli nie mozna
    ustalic czasu na 100%, to nie jest to dowod. Zeznania tez nie powinny byc
    decydujace. Ja bede przeciez uparcie obstawal przy swoim, wiec kto ma racje?
    Moze gosciu cos kombinuje? Lapowki, czy coos?

    IMHO to wszystko nie jest takie jednoznaczne... I najmniej w tym wszystkim
    chodzi o jakosc. Przeciez analogowe zdjecie tak samo z trudem moze dowiesc,
    kiedy samochod stal.

    BTW: Odjezdzalem kiedys spod sadu. Pomyslalem, ze oddam bilecik babce, ktora
    wlasnie zaparkowala. Ona stwierdzila tylko, ze to i tak bez znaczenia, te
    decyzje nie sa administracyjne... Wygladala, ze sie zna i z duzym
    prawdopodobienstwem (kolo sadu) byla to prawniczka... Wiec jak to jest z
    tymi decyzjami?

    Pozdrawiam :-)

    Roland