    Date: Tue, 08 Mar 2011 07:22:43 +0100
    From: Tapatik <t...@b...spamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: staż pracy - po co?

    Użytkownik lamia napisał:
    > Do czego pracodawcy dokładny staż pracy (w miesiącach) zatrudnianego?
    > Pytam bo nie wiem czy rzeczywiście muszę/powinnam dotrzeć do wszystkich
    > umów jakie miałam w pracy zawodowej żeby moc podpisać umowę o pracę. A
    > czy niewystarczy kilak / jedna, że mam powyżej tam iluś .... ? Kojarzę
    > że ma to wpływ na prawdo do urlopu / wymiaru urlopu ...

    Na wymiar urlopu też, a potem także na emeryturę i parę takich bzdetów.

    Ze względu na emeryturę sugerował bym abyś zebrała WSZYSTKIE świadectwa
    pracy jakie do tej pory miałaś, bo gdy już będziesz na tę emeryturę
    przechodzić, to może się okazać, że jakiegoś zakładu nie ma i nie
    wiadomo, gdzie papierów szukać.
    Takie papierek miejsca zajmuje mało, jeść nie woła, leży spokojnie w
    teczce i czeka.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik