eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostan-epidemii-uchwalony-z-naruszeniem-prawa-polska-zaplaci-wysokie-odszkodowania › Re: stan-epidemii-uchwalony-z-naruszeniem-prawa-polska-zaplaci-wysokie-odszkodowania
  • Data: 2020-05-06 13:59:38
    Temat: Re: stan-epidemii-uchwalony-z-naruszeniem-prawa-polska-zaplaci-wysokie-odszkodowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Użytkownik mrbluesky napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    -naruszeniem-prawa-
    673a

    > Byc moze ... ale czy stosowna ustawa nie byla wprowadzona na
    > podstawie jakiej europejskiej dyrektywy ?
    >
    > Bo Tusk ja przepchnal jakos bez wielkich protestow ze strony PiS ...
    > a przeciez tez niezbyt konstytucyjna ...

    Zastanawiam sie nad tym od dawna.

    Skoro np. w sadzie pracy mozna podwazyc jakas umowe zlecenie i na
    podstawie charakteru pracy udowodnic wstecznie ze była to umowa o prace
    to czy na podstawie zachowan rzadzacych mozna wstecznie udowodnic ze mamy
    JUZ TERAZ stan epidemii.
    A co za tym idzie, skoro obecne prawo mowi ze odszkodowania sie naleza
    to...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,