  • 1. Data: 2020-05-05 21:50:17
    Temat: stan-epidemii-uchwalony-z-naruszeniem-prawa-polska-zaplaci-wysokie-odszkodowania
    Od: m...@g...com

    https://wiadomosci.wp.pl/stan-epidemii-uchwalony-z-n
    aruszeniem-prawa-polska-zaplaci-wysokie-odszkodowani
    a-6507247365740673a

  • 2. Data: 2020-05-06 10:44:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 May 2020 12:50:17 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > https://wiadomosci.wp.pl/stan-epidemii-uchwalony-z-n
    aruszeniem-prawa-polska-zaplaci-wysokie-odszkodowani
    a-6507247365740673a

    Można spać spokojnie, bo ewentualne odszkodowania zasądzone przez
    międzynarodowe trybunały arbitrażowe i tak zostaną zmiażdżone przez mgr
    Żulię Przyłębską-Wolfgangową.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-05-06 11:22:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik mrbluesky napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >https://wiadomosci.wp.pl/stan-epidemii-uchwalony-z-
    naruszeniem-prawa-polska-zaplaci-wysokie-odszkodowan
    ia-6507247365740673a

    Byc moze ... ale czy stosowna ustawa nie byla wprowadzona na podstawie
    jakiej europejskiej dyrektywy ?

    Bo Tusk ja przepchnal jakos bez wielkich protestow ze strony PiS ... a
    przeciez tez niezbyt konstytucyjna ...

    J.

  • 4. Data: 2020-05-06 13:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Bo Tusk ja przepchnal jakos bez wielkich protestow ze strony PiS ...
    > a przeciez tez niezbyt konstytucyjna ...

    Zastanawiam sie nad tym od dawna.

    Skoro np. w sadzie pracy mozna podwazyc jakas umowe zlecenie i na
    podstawie charakteru pracy udowodnic wstecznie ze była to umowa o prace
    to czy na podstawie zachowan rzadzacych mozna wstecznie udowodnic ze mamy
    JUZ TERAZ stan epidemii.
    A co za tym idzie, skoro obecne prawo mowi ze odszkodowania sie naleza
    to...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 5. Data: 2020-05-07 00:12:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2020 o 13:59, Budzik pisze:

> [...]
    > JUZ TERAZ stan epidemii.
    > A co za tym idzie, skoro obecne prawo mowi ze odszkodowania sie naleza

    To, ze mamy epidemię i działania na skalę wyjątkową, to wynika choćby ze
    specustaw. Moim zdaniem Premier miał obowiązek stosowny stan ogłosić.

    --
    Robert Tomasik