  • Data: 2008-03-16 19:02:32
    Temat: Re: sprzedaz telefonu zawartosc, prawa do zawartosci?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MHCMega" <m...@p...wp.blebleble.pl> napisał w wiadomości
    news:frjq2v$sib$1@mx1.internetia.pl...

    > I tu się z tobą w pełni nie zgadzam. Można domniemywać że ona nie
    > zgodziła się na publikację zdjęć, t.j. on naruszył umowę o nieujawnianiu
    > zdjęć doprowadzając do jej kompromitacji, t.j. naruszenia dóbr jakiśtam.

    Nie zrozumiałem mnie. Ja wcale nie uważam, ze zgoda dziewczyny stanowiła
    jednocześnie zgodę na publikację. Jestem nawet pewien, że nie.

    > BTW. zdjęcia zasadniczo są własnością tego co je robi, tzn. z punktu
    > widzenia prawa autorskiego mógł je rozdać każdemu komu miał ochotę.

    Nie, ponieważ nie miał zgody modelki. Rezcza całą w tym, że rozdać można
    tylko umyślnie. Nieumyślne danie nie ma sensu. Jednocześnie w wypadku
    naruszenia praw autorskich musisz dowieść umyślność.