  • Data: 2008-03-16 19:58:19
    Temat: Re: sprzedaz telefonu zawartosc, prawa do zawartosci?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:frjtq3$30hh$2@opal.icpnet.pl...

    > Zgadza się. Ale jak już przed chwilą napisałem, tylko w przypadku
    > poważnych spraw - dupereli już nie.

    Z tymi duperelami różnie bywa. Znam duperele, które na skutek zawirowań
    politycznych urastały do zbrodni wagi państwowej. Toteż pewności tu żadnej
    nie ma. Poza tym, skoro ktoś to umie robić, to nie można wykluczyć, że ktoś
    inny też się nauczy. Dokąd masz fizyczną kontrolę nad nośnikiem, generalnie
    problem nie istnieje. nawet Katowice nie są w stanie odczytać plików z
    karty pamięci, która leży w moim aparacie.