  • Data: 2002-08-25 03:23:45
    Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
    Od: "Travis" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobiscie bardzo nie lubie jak ktos sobie ze mna w kulki leci.
    Osobiscie to pewnie bym pojechal to jakies regionalnej centrali, wywalil im
    telefony na biurko zrobil zamieszanie powiedzial co o nich mysle.
    Pozegnal sie i poszedl z tamtad. A zeby sie do mnie nie czepiali odnosnie
    rachunkow etc to uprzedzil bym pana/pania ktory dostal phony z
    powrotem ze jezeli przyjdzie do mnie jeszcze rachunek to bedzie sprawa
    sadowa bo nie mam zamiaru placic za niekompetencje, i do tego dojdzie
    jeszcze rachunek sumienia za brak kompetencji serwisu. I albo zegnamy sie
    teraz i zapominamy o sobie albo bedzie batalia. Jezeli firma faktycznie
    dala ciala to bardzo watpie zeby chciala to ciagnac.
    Jezeli negocjacje nie pomoga duzo krzyku w biurze radze zrobic a odrazu
    szybciej mysla jak tu zaradzic.

    Powodzenia
    Pzd Travis

    PS. To bylo moje zdanie, jakis czas temu mialem problem z Idea i szybko sie
    rozwiazal, ale i tak za dlugo to trwalo.

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127