  • Data: 2002-08-25 09:15:34
    Temat: Re: sprzedaz laczona, promocje i era.... again...
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... era.... obsluga wita cie brakiem jakichkolwiek kompetencji...

    Gdzie tak jest? Salon firmowy, sklep, czy jakiś diler?

    > ... biegam od jedneg oserwisu do drugiego jak szalony palant...
    > ... w salonie slysze mniej niz dennej jakosci dowcipy typu 'bo moze
    telefon
    > jest inteligentny i jak nie chce dzwonic, to nie dzwoni...'
    > ... dopisuja mi do rachunku oplaty za wziete z nieba uslugi... pokazcie mi
    > papier gdzie sie podpisalem pod srebrnym numerem na zyczenie?!?!?!?!

    Umowa? Zerknij na umowe, czy jest w wybranych usługach srebrny numer.
    Jezeli nie ma - to składaj reklamacje. Bezwzględnie powinno zostać
    uwzględnione. Gorzej, jeżeli masz ten numer zakreślony na umowie. Gdzie
    podpisywałeś te umowy? W sklepie, czy u dilera?

    > ... brak telefonow zastepczych.... wybaczcie, ale odpoweidz 'nie mamy'
    mnie
    > nie satysfakcjonuje...
    > ... jak juz dostane to na nowy telefon czekam ponad 14dni... na karcie
    > uzyczenia telefonu jest OKOLO 14 dni...

    nie może być około. Sewis ma na naprawe 14 dni kalendarzowych, ajeżeli
    zachodzi konieczność sprowadzenia częśći itp to okres może sie wydłuzyć do
    21 dni.. Jeżeli w tym terminie nie dostaniesz teleofnou naprawonego, możesz
    zażądać nowego telefonu pozbawionego wad. Reguluje to Rozporządzenie rady
    ministrów z 25 czerwca 2002, działające od 1 lipca.

    > ... ponadto odnosze wrazenie ze moj opiekun biznesowy mnei unika....
    (czyt.
    > dzwonei do salonu, prosze z nim, muzyczka, potem ktos podnosi sluchawke,
    > odklada, a ja zostaje z sygnalem zajetosci....)

    powiedz wczesiej że chcesz kupić 3 czy 4 telefony, na pewno sieę szysbko
    odezwie.. :))
    a na poważnie - oleg go . On jest w zasadzie od sprzedazy - w niczym innym
    ci nie pomoże.
    Wszystkie ważne sprawy załatwiaj tylko w sklpeie, salonie firmowym.

    > ... era mi wielce pisze z warszawy, ze ich to nie obchodzi w zadnym calu
    co
    > sie ze mna wyprawia i mam sie sam zrec z salonem....

    ???? kto ci tak napisał? imie nazwisko osoby która sie podpisała po dlistem
    z taką treścia?

    > ... chce im oddac wszystkei telefony i zerwac z nimi wszystkie umowy...

    [ciach] Wyglada mi to że to wszystko załatwiasz w autoryzowanym punkcie
    sprzedaży. i własnie sta twoje problemy.
    Przenies sie do sklepu , albo salonu.

    pozdr.
    skrzypas