  • Data: 2010-05-25 07:26:15
    Temat: Re: sprzedaż gruntu.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bfae9a3$0$2586$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Jakie rzeczy jeszcze muszę sprawdzić - co i gdzie

    mi przychoda do glowy nastepujace rzeczy

    przedewszystkim plan zagospodarowania w gminie, jaki status ma dzialka
    aktualnie, oraz jesli nie jest to budowlany, to czy da sie go zmienic,
    nastepnie jakiej wielkosci dzialki sa mozliwe do uzyskania z tej jednej, w
    jednym miejscu bedzie mogl ja podzielic na dzialki po 1000 metrow lub
    mniejsze, a w innym minimum 2000, jesli ma lub moze uzyskac status dzialki
    budowalanej, to jakie w tej okolicy sa warunki zabudowy, jakie domy mozna na
    niej postawic, jak z mediami, czyli woda, kanalizacja, prad, czy potrzebne
    bedzie szambo, czy moze przydomowa oczyszczalnia sciekow, itd, to sa
    informacje ktore beda interesowaly potencjalnych nabywcow, a zatem wplywaly
    na cene

    kolejna sprawa to to o czym wspomniala ikselka, czyli jak daleko do jakiejs
    wody, oraz jak ksztaltuja sie ceny podobnych dzialek w okolicy i dlaczego
    akurat ta jest taka tania