  • Data: 2010-05-25 19:38:38
    Temat: Re: sprzedaż gruntu.
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli jest to ziemi rolna to na swojej ziemi możesz w ramach gospodarstwa
    > stawiać zabudowania - ileś tam. Jeżeli oczywiście zostaniesz rolnikiem - a
    > na to trzeba 1 h przeliczeniowy pola i chyba 1 rok.
    >
    > Jak już postawisz jeden dom, to wystąpić o zmianę klasy tak by nie było
    > rolne, podzielić i wystąpić o plan zagospodarowania do gminy. Gmina musi
    > wydać zgodę na budowę jak już na sąsiedniej działce jest dom. - To na
    > około.
    >
    > Możesz od razu wystąpić do gminy o Warunki Zabudowy lub plan
    > zagospodarowania dla tych działek.

> [...]

    Tak mi się wydaje że tego załatwiania to sporo może być.

    Jeżeli przyjęlibyśmy, że jest to działka rolna to czy są jakieś terminy,
    które musiałbym dotrzymać.
    Optymistycznie załóżmy że kupuję to pole i mam kupców na działki budowlane.
    Czy mogę to kupic i sprzedać czy musi być jakiś czas w moim posiadaniu.

    --
    PawełJ