  • Data: 2002-04-23 06:18:19
    Temat: Re: sprzedaz alkoholu nieletnim
    Od: "mikiw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mnie

    1. syn powiedział mi że nie mieli z tym nic wspólnego.
    2. poszkodowani (komórka za ok. 300zl) nie rozpoznali (ani po zatrzymaniu,
    ani na okazaniu nastepnego dnia) syna ani jego kolegów.
    3. a ponieważ policja użyła podczas poscigu broni (strzały ostrzagawcze do
    15letniego niewyrośnietego gówniarza),
    dziwnie mi sie wydaje że prokuratura zrobiła dobrą minę do złej gry i
    pociągnęła temat (pół roku - polskie sądy).

    > przejawy demoralizacji ???
    Mojemu synowi do demoralizacji jest bardzo daleko.
    Ilu masz synów/bratanków/siostrzeńców i w jakim wieku ?
    Sugeruję przeprowadzić z nimi szczerą rozmowę o dzisiejszych czasach. (i
    przypomnij sobie jak było za twoich).

    Po tym wszystkim całkowicie zmieniłem spojrzenie na sytuacje 'policyjne', a
    szczególnie relacje mediów.
    (np. postulaty ułatwienia w użyciu broni przez policję - po bardzo dziwnej
    strzelaninie podczas 'inwentaryzacji' w Parolach k/Nadarzyna).

    Do tematu.
    Nie sądzisz że przy sprzedaży nieletnim odebranie koncesji powinno być
    automatyczne?
    Podobno tak jest u anglosasów. A u nas oczywiście te półcienie i szarości.
    Za to kocham nasz kraj.