  • Data: 2004-05-12 16:16:08
    Temat: Re: spór o drog
    Od: sebol <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ola K. wrote:

    > Po kilku rozprawzch sądowych adwokat babci stwierdzil, ze babcia powinna
    > pójśc na ugode z sąsiadem, bo sprawy nie wygra.

    jakiś dziwny gość.

    > Babcia jest stara ...i schorowana, a mnie trafia szlag, bo nie umiem jej
    > pomóc.
    >
    > Poradźcie, co robić...może jest gdzieś w okolicach Cieszyna adwotak, który
    > podejmie sie tej sprawy?

    jak jest tak jak piszesz, to nie potrzbujesz prawnika.
    1. Piszesz wniosek do sadu rejonowego właściwego o ustanowienie drogi
    konieczniej zgodnie z art 626 par 1,2 KCP
    2. Przedstawiesz zgodnie z art 607 KPC odpis KW i ewentualnie mapke
    geodezyjną
    3. W uzasadnieniu powołujesz sie na art 606 KC dotyczącym własnie
    ustanowieniem drogi koniecznej w takiej sytuacji jak twoja.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl