  • Data: 2007-03-26 13:17:28
    Temat: Re: społdzielna mieszk., udziały, zbywalność
    Od: bingo <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 26 marzec 2007 roku (poniedziałek) gdy o godz. 13:07, wszystkim znany
    *witek* napisał(a):

    > "bingo" <a...@w...pl> wrote in message

    > własnościowe?

    Tak

    > druga strona w ogóle nie musi być członkiem spółdzielni.

    To Witku wiem ale wtedy płąci większy czynsz (ok 30 gr / metr kawdratiowy
    miesięcznie) wiec lepiej gdyby jednak była

    > Aby zostać tak.
    > Ale wcale nie musi chcieć zostać.
    > Może posiadać własnościowe prawo do lokalu bez bycia członkiem spółdzielni.

    A czy nie moze dostac ode mnie te udziały. Przecież mnie beda juz
    niepotrzebne i nie rozumien dlaczego (to tak na marginesie) spóldzielnia
    wypłaciła by mi nedzne grosze dopiero za rok (ponad) po zgromadzeniu
    zatwierdzającym sprawozdanie za rok bieżący

    > Że albo ktoś jest niedouczony, albo robi cię w balona.

    Wiesz miałem podobne zdanie. Byłem zaskoczony jak tylko usłyszałem od tego
    radcy, iż aby dokonac podziału majatku musze być po rozwodzie
    Nie chciałem byc jednak niegrzeczny i okazywac zwątpienie w jedgo
    interpretacje gdzyż przecież to radca prawny spódzielni a nie moj..
    prywatny.

    Czy ktoś dorzuci cos jeszcze.. W szczególności intetresuje mnie czy nie
    moge jednoczesnie przeniesć prawo Moich udziałów na drugą osobe na rzecz
    której zrezkam sie mieszkania.