  • Data: 2007-03-26 13:38:52
    Temat: Re: społdzielna mieszk., udziały, zbywalność
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "bingo" <a...@w...pl> wrote in message
    news:1uwyn7rtjz6lj$.dlg@butterfly.post...

    > To Witku wiem ale wtedy płąci większy czynsz (ok 30 gr / metr kawdratiowy
    > miesięcznie) wiec lepiej gdyby jednak była

    No, coś za coś.
    Ale już wiem o co ci chodzi.

    > A czy nie moze dostac ode mnie te udziały.

    chodzą mi dwie wersje po głowie
    a) generalnie udziały można zbyć, ale nie dotyczy to spółdzielni
    mieszkaniowych
    b) można zbyć, pod warunkiem że ta osoba jest. będzie członkiem spółdzielni,
    czyli nie można zbyć udziałów "po za" spółdzielnię.

    Nie wiem czemu, ale stawiam na b)

    >Przecież mnie beda juz
    > niepotrzebne i nie rozumien dlaczego (to tak na marginesie) spóldzielnia
    > wypłaciła by mi nedzne grosze dopiero za rok (ponad) po zgromadzeniu
    > zatwierdzającym sprawozdanie za rok bieżący

    Bo tak jest. Zwrot udziałów po zatwierdzeniu sprawozdania i zgodnie ze
    statutem spółdzielni.
    Nic nie wskórasz.,

    > Wiesz miałem podobne zdanie. Byłem zaskoczony jak tylko usłyszałem od tego
    > radcy, iż aby dokonac podziału majatku musze być po rozwodzie

    No to już wiesz co sądzić o radcy.