  • Data: 2006-03-03 22:56:03
    Temat: Re: spadek - niechciany - co robić pomoc
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik napisał(a):

    > i co w zwiazku z tym ??? sama definicja nie wystacza aby uznac ,ze czynnosc
    > byla dotknieta wada... to tak jak bledem nie bedzie "ja myslalem ,ze tutaj
    > kiedys bedzie piekny las"

    Przyznaje, że nie rozumie tej retoryki. Błędem w rozumieniu art. 1019 kc
    będzie również mylne wyobrażenie o tym co jest przedmiotem spadku.
    Odsyłam do komentarzy do kc. Przykładowo (w tej chwili tylko do tego mam
    dostęp): E.Skowrońska: Komentarz do KC. Księga czwarta. Spadki;
    Przeczytacie, uwierzycie :)

    > tak ale patrz wyzej ... brak wiedzy nie jest wada osw

    Ja swoje, a ty swoje. Nie rozumiemy się.
    Brak wiedzy jest błędem. W błąd w określonych przypadkach jest wadą
    oświadczenia woli.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"