  • Data: 2006-03-03 23:03:10
    Temat: Re: spadek - niechciany - co robić pomocy !
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik napisał(a):

    > w 83 kc jest mowa o bledzie co do czynnosci prawnej a nie bledzie co do
    > prawa

    A kto twierdzi że sytuacja o której mówimy dotyczy tego co nazywasz
    błędem co do prawa?

    > E. Skowronska-Bocian
    > nie jest możliwe uchylenie się od skutków oświadczenia o przyjęciu lub
    > odrzuceniu spadku, gdy spadkobierca był w błędzie co do skutków prawnych
    > określonych zdarzeń . Przykładem może być sytuacja, gdy spadkobierca
    > pozostawał w przekonaniu, że brak oświadczenia jest równoznaczny z
    > odrzuceniem spadku

    Widzę że mamy ten sam komentarz :) tylko czytamy inne rzeczy. Poczytaj
    na s. 177 o ile masz wydanie z 1995 roku.
    Ja cały czas pisze o sytuacji jak w pierwotnym poście - czyli braku
    wiedzy o tym że w skałd spadku wchodził dług (kredyt).
    A ty piszesz o czymś innym. Masz mylne wyobrażenie o stanie faktycznym.
    Auto postu nie twierdził tego co ty wyżej przytoczyłeś.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"