  • Data: 2007-08-03 18:51:04
    Temat: Re: spadek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Aug 2007, Roman wrote:

    > artykułem).dodaję że nie są to darowizny a także przywłaszczone w ten sposób
    > pieniądze nie poszły na żaden cel wyznaczony przez zmarłego

    Dodaj że nie przedstawiono *żadnego* uzasadnienia, czym te pieniądze
    są lub mają być - skąd ktoś czytający opis ma domniemać, jaką informację
    dostanie sąd, pomijając już wiedzę jak sąd je (informacje, które mają
    określić "czym są te pieniądze") oceni?

    > prawie 5-lat a strona posiadająca je wykonuje wszystkie możliwe manewry
    > i przeciąga sprawę.

    ...znaczy sąd przez dłuższy czas niż grupa myśli i nie zdecydował się
    odpowiedzieć na pytania wyżej? :]
    Odnoszę wrażenie że w "proste pytanie" brakło właśnie cudzysłowu.

    pzdr, Gotfryd