  • Data: 2013-07-30 00:06:08
    Temat: Re: służebność + eksmisja?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <marek@> napisał w wiadomości
    news:51f62dd0$0$21104$c3e8da3$aae71a0a@news.astraweb
    .com...
    > Mieszkanie "obciążone" jest służebnością osobistą względem rodziców. >
    > Mogą oni dożywotnio i nieodpłatnie tam sobie mieszkać. Od ponad roku w
    > mieszkaniu dodatkowo przebywa "gość". Gość przebywa w części rodziców.

    Służebność zamieszkania mają rodzice. Gość nie i nie moze zawrzeć żadnej
    umowy w tym celu z rodzicami, bo nie są właścicielami.

    > Wizyta gościa już dawno straciła cechy "odwiedzin", on tam prostu
    > mieszka. Gość nie jest tam zameldowany.

    Zameldowanie nie ma tu nic do rzeczy. Gościa należy porposić oopuszczenie
    lokalu, a po odmowie poprostu wezwać Policę i powiadomić o naruszeniumiru
    domowego poprzez odmowę opuszczenia lokalu.

    > Jakie są dostępne dla właściciela mieszkania prawne opcje pozbycia się
    > gościa?

    Ja bym patrzył właśnie w kierunku miru domowego.