  • Data: 2007-01-30 04:28:58
    Temat: Re: sluzba wojskowa po studiach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.01.2007 Karol MARCHEWKA <k...@-...pl> napisał/a:

    > Weźmy inny przykład, obydwoje po studiach, obydwoje po stażu lecz tylko jeden po
    przeszkoleniu :-)

    Istotą jest tu nie to czy samo szkolenie jest czy nie jest wartościowe, ale
    czy jest bezwzględnie wartościowe. Inaczej mówiąc czy zawsze i dla każdego
    jest to najlepszy sposób na pokazanie swoich zdolności adaptacyjnych i
    podobnych. MZ nie. W Twoim przykładzie, jeśli oboje odbyli podobny staż (w
    tym jego długość) to reszta zalezy od dodatkowych okoliczności.
    Przykładowo, jeśli odbyli ten staż, i jeden się do mnie zgłasza
    bezpośrednio po nim a drugi postanawił sprawdzić się w wojsku, to wybieram
    tego pierwszego, gdyż mam być może błędne przekonanie, że człowiek po
    studiach powinien raczej szukać wyzwań, w tym adaptacyjnych w obszarach
    nieco bardziej intelektualnych niż życie koszarowo-poligonowe służby
    zasadniczej.

    --
    Marcin