  • 1. Data: 2007-01-25 20:04:53
    Temat: sluzba wojskowa po studiach
    Od: "Deny" <s...@b...pl>

    Witam,

    slyszalem ze jak weźmie się slub jeszcze w trakcie studiow, to po ich
    skonczeniu biorą człowieka od razu do rezerwy. Czy to prawda?

    pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2007-01-25 20:07:17
    Temat: Re: sluzba wojskowa po studiach
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Deny napisał(a):

    > slyszalem ze jak weźmie się slub jeszcze w trakcie studiow,

    to nie ma tu żadnego znaczenia :-(

    > to po ich skonczeniu biorą człowieka od razu do rezerwy. Czy to prawda?

    Jaki jesteś rocznik

    Karol MARCHEWKA

    troszkę więcej o mnie na stronie www.marchewka.za.pl
    Jeżeli piszesz na priv z adresu email wytnij tekst "-SPAMEROM-STOP-"

  • 3. Data: 2007-01-25 20:14:43
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Deny napisał(a):
    > slyszalem ze jak weźmie się slub jeszcze w trakcie studiow, to po ich
    > skonczeniu biorą człowieka od razu do rezerwy. Czy to prawda?

    ZTCW po studiach nie biora raczej do woja.
    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-01-25 20:18:12
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    akanid napisał(a):

    > ZTCW po studiach nie biora raczej do woja.

    Nie biorą ponieważ na ogół osoby kończące edukację są przenoszeni do rezerwy. Na ową
    okoliczność
    ukazują się rozporządzenia MON o przeniesieniu części poborowych do rezerwy bez
    odbycia służby
    wojskowej.

    Ale sam sobie chyba nie zdajesz sprawy jak wielu ludzi chce na ochotnika odbyć
    przeszkolenie
    wojskowe - coraz częściej dla pracodawców liczy się nie to czy zostałeś przeniesiony
    do rezerwy ale
    to z jakiego tytułu to przeniesienie nastąpiło :-)

  • 5. Data: 2007-01-25 21:17:42
    Od: "Deny" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <k...@-...pl>
    napisał w wiadomości news:epb2tc$81j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to nie ma tu żadnego znaczenia :-(

    > Jaki jesteś rocznik

    82

  • 6. Data: 2007-01-25 22:05:48
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Poczyta i zobacz czy się łapiesz - http://tinyurl.com/2xzag2 :-)

  • 7. Data: 2007-01-25 22:35:20
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 25-01-2007 o 23:05:48 Karol MARCHEWKA
    <k...@-...pl> napisał(a):

    > Poczytaj i zobacz czy się łapiesz - http://tinyurl.com/2xzag2 :-)

    Ja bede musial czekac na nowe rozporzadzenie ... Przy okazji: czy studia
    doktoranckie oraz habilitacja (caly ten proces i zwiazana z nim nauka)
    rowniez jest okresem wolnym od wojska? Ew. jakies ulgi na noworodki?
    Przepustka na chrzest wlasnego dziecka albo sam okres porodu?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 8. Data: 2007-01-27 13:50:57
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    napisał w wiadomości news:epb3c3$ia5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > odbyć przeszkolenie wojskowe - coraz częściej dla pracodawców liczy się
    > nie to czy zostałeś przeniesiony do rezerwy ale to z jakiego tytułu to

    A jakie to ma znaczenie ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 9. Data: 2007-01-27 18:37:05
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > A jakie to ma znaczenie ??

    W oczach pracodawcy osoba, która odbyła przeszkolenie wojskowe i dała sobie radę jest
    bardziej
    zaradna życiowo, odporniejsza na trudy życiowe, nie ma problemów adaptacyjnych w
    nowym środowisku itd

    Ktoś kto został przeniesiony do rezerwy bez odbycia służby wojskowej to lawirant,
    który kombinował
    jak mógł aby w kamasze nie pójść - skoro migał się tam to i będzie się migał w pracy.

    Zdaję sobie sprawę, że dla wielu ludzi to co piszę to abstrakcja ale na szczęsie
    coraz częściej taki
    tok myślenia pracodawców staje się coraz powszechniejszy.

    I dobrze... :-)

  • 10. Data: 2007-01-27 18:46:26
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Thu, 25 Jan 2007 23:35:20 +0100, Jasko Bartnik
    <a...@s...nadole> wrote:

    > Ja bede musial czekac na nowe rozporzadzenie ... Przy okazji: czy studia
    > doktoranckie oraz habilitacja (caly ten proces i zwiazana z nim nauka)

    mysle ze studia doktoranckie jak najbardziej - gdyby nie to ze jako
    absolwent uczelni i tak zwykle mozesz sie przeniesc do rezerwy.

    natomiast jesli chodzi o habilitacje - to nie wiem. dotychczas wiekszosc
    przypadkow pewnie wpadala w ograniczenie do 28 roku zycia, ale to ponoc
    skasowano.

    --
    gacek