  • Data: 2005-04-17 17:03:42
    Temat: Re: skrzyżowanie, sygnalizacja i... pytanie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> popełnił 16 kwi 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d3pt0g$qrt$3@opal.futuro.pl:

    > Działa na zasadzie "uwaga! jedzie wkurzony motocyklista!
    > nie podskakiwać!"
    Na mnie może i by podziałało, zważywszy czym wyjeżdzam na drogi publiczne,
    jednak na Panów-Kierowców-Od-Transportu nie sądzę żeby zrobił
    jakiekolwiek wrażenie nawet HellAngel na na IŻ Planeta, z koszem.
    No chyba żeby nie jechał, a leciał 2 m nad ziemią ;)))

    > wiele bym tał za tę malutką trąbkę z filmu "Maska" ;->
    A to fakt, mnie też się zdarza marzyć i kilku jego gadżetach ;)

    --
    pozdro
    poreba