  • Data: 2005-04-18 08:39:51
    Temat: Re: skrzyżowanie, sygnalizacja i... pytanie
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    znaleźć.

    To nie jest tak, że "do oporu". Wyobraź sobie, że ruch jest płynny, wszystko
    jest tak jak trzeba, aż tu nagle, (z jakiegokolwiek powodu) zatrzymuje sie
    jadąca kolumna samochodów i ja zostaję na środku skrzyżowania. Kiedy wjeżdżałem
    na nie - ruch był płynny. Omawiane skrzyżowanie jest dość duże, stąd może te
    przypadki.