  • Data: 2005-04-16 12:56:09
    Temat: Re: skrzyżowanie, sygnalizacja i... pytanie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> popełnił 16 kwi 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d3ptd2$oec$1@inews.gazeta.pl:

    > jeżeli tam sie mieści 6,7 samochodów to to jest spore skrzyżowanie.
    > Jak 1 zatrzymuje się, żeby puścić pieszych, bo mają zielone światło dla
    > pieszych, to 4,5 na pewno już tych pieszych tam widział. Było stać i nie
    > pchać się.
    To i stoją, się nie pchają - na środku skrzyżowania.
    Jak nr 4 wjeżdzał na skrzyżowanie, to nr 1 jeszcze jechał
    a pieszych na przejściu nie było.

    BTW PJ robiłem już dawno temu, jest teraz w PoRD coś mówiącego że
    "wjazd na skrzyżowanie przed opuszczeniem go przez inne pojazdy jest
    zakazany" czy dalej jak poprzednio:
    "jak wiesz że nie zjedziesz - nie wjeżdżaj"?

    --
    pozdro
    poreba