    From: soczus <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skrzyżowanie, sygnalizacja i... pytanie
    Date: Fri, 15 Apr 2005 17:29:29 +0200

    Dnia 05-04-15 16:04, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Sprecyzuj sygnalizator. Masz na myśli S-3? W takiej sytuacji - skąd tam
    > się wzięli piesi? S-3 oznacza możliwość bezkolizyjnej jazdy we wskazanym
    > kierunku.

    > ...a jak się pojawi patrol, to z miejsca dostaniesz mandat. Nie wolno
    > się pchać na skrzyżowanie 'do oporu'. Na skrzyżowanie wolno Ci wjechać
    > tylko w tedy, jeśli na nim oraz za nim masz miejsce do kontynuacji jazdy.

    > Powiem tak - mój tata niedawno popełnił Twój błąd. Ktoś, mając zielone,
    > ruszył i go przywalił, jak mój tata zaczynał zjeżdżać ze skrzyżowania.

> [...]

    Witam.
    To, że drogówka orzekła winę o niczym nie świadczy, tylko jak Twój
    ojciec przyjął mandat to już po ptokach.... Mnie nie raz zdarzyło się,
    że policja ewidentnie szukała kozła ofiarnego bo nie chciało im się
    papierów wypełniać, mierzyć itd... (a raz nawet ja byłem takim koziołkiem)
    Jeżeli ktoś przywalił w auto Twojego ojca, które zjeżdżało z zajętego
    skrzyżowania to wina leżała po stronie przywalającego ;) który nie miał
    prawa wjeżdżać na skrzyż. nie mając możliwości kontynuacji jazdy.

    pozdrawiam
    soczus