  • Data: 2005-04-15 13:33:42
    Temat: Re: skrzyżowanie, sygnalizacja i... pytanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Czy samochód który właśnie ma zielone powiniem poczekać aż opuszczę
    > skrzyżowanie czy może pchać się na chama? czy ja na tym skrzyzowaniu powinienem
    > próbować sie jakoś usunąć?

    he he,
    zabrania się wjazdu na skrzyżowanie, jeżeli nie ma miejsca do
    kontunowania jazdy za skrzyżowaniem.
    Czyli, po pierwsze to ty w ogóle nie powiniens na to skrzyżowanie
    wjechać, jeżeli nie możesz z niego zjechać.

    A on nie powinien ruszyć, jeżeli ty mu blokujesz dorgę bo już na tym
    skrzyżowaniu ty stoisz. Trąbić to sobie może zawsze, ale jakby co do
    czego, to mandat należy się tobie.