  • Data: 2008-09-05 08:20:39
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.09.2008 Szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    >> 1. Spamu
    >
    > spam i tak byl

    Ale teraz każdy wrzuca DO skrzynki. Ja to już nie raz wyrzuciłem awizo wraz
    z plikiem gówno wartych gazetek z supermarketów, bo znajdowało się pomiędzy
    nimi. Teraz to ja już biorę tę stertę szajsu do mieszkania i przeglądam,
    włącznie z 'wytrzepywaniem' potencjalnych niuansów ze środka gazetek.
    Bardzo mnie to denerwuje. A ostatnio, kiedy byłem na urlopie, to tak mi tych
    gazetek napchali, że pogięli normalne listy w skrzynce, bo pchali dalej,
    chociaż nie było już w środku miejscu.

    Czym do cholery różni się wrzucenie mi do skrzynki ulotki z reklamą zakładu
    fryzjerskiego, od wsadzenia tam papieru toaletowego albo gumy do żucia?
    Przecież i jedno i drugie to śmieci! Skrzynka pocztowa nie jest od
    wrzucania śmieci, tylko, jak sama nazwa wskazuje, poczty, do jasnej
    cholery!
    --
    Samotnik