  • Data: 2008-09-05 09:00:43
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:
    > Ale teraz każdy wrzuca DO skrzynki. Ja to już nie raz wyrzuciłem awizo wraz
    > z plikiem gówno wartych gazetek z supermarketów, bo znajdowało się pomiędzy
    > nimi. Teraz to ja już biorę tę stertę szajsu do mieszkania i przeglądam,

    Itp.

    Sczerze mowiac, nie rozumiem tych emocji w sprawie skrzynek pocztowych.

    W Czechach (Czechoslowacji) byly w domach od zawsze skrzynki pocztowe,
    do ktorych mial dostep kazdy. Kolega z klasy mi w mojej nieobecnosci
    mogl w skrzynce zostawic zeszyt, ktory mu pozyczylem. Ja z kolei moglem
    zostawic komus jakas wiadomosc w skrzynce. Oczywiscie po 1989 r. zaczely
    sie pojawiac roznego rodzaju ulotki i reklamy. Jak wygladaja skrzynki
    pocztowe w Czechach, mozna zobaczyc na
    http://ludek.fotolog.pl/skrzynki-pocztowe-w-polsce-i
    -w-czechach,1233965,link.html
    (wpis lipca zeszlego roku).