  • Data: 2012-06-14 08:32:19
    Temat: Re: skręt w lewo poza skrzyzowaniem- wypadek - kto winien?
    Od: Paweł U. <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " angela" napisał w wiadomości grup

    PJ <p...@g...com> napisał(a):

    [...]
    > jechal caly czas z ta sama predkoscia przy prawej krawedzi czy
    > wczesniej np zwolnil i zblizyl sie do niej ?

    zobaczyłam go jakieś 700-800m przed sobą, droga wolna, mało ruchu, nic za
    mną
    ani z przeciwka nie jechało. gdy zbliżałam się, nie widziałam
    kierunkowskazów,
    nie widziałam swiateł hamowania. widziałam jadaca ciężarówke przy prawej
    krawedzi jezdni. jakieś 150-200 m od niej zjechałam na lewy pas ruchu,
    widocznośc na kilometr, wiec dalej jechałam lewym pasem

    [...]

    Ja tutaj widzę niezłe gapiostwo angeli. Chodzi mi o brak świateł hamowania w
    wyprzedzanym samochodzie. Stawiam, że to było na płaskiej, asfaltowej
    drodze. Proszę sobie wyobrazić, że samochód ciężarowy, tym bardziej z
    naczepą, nie zachowuje się jak osobowy i nie traci znacząco prędkości po
    zdjęciu nogi z "gazu". Samochód ciężarowy aby wytracić prędkość albo
    zatrzymać się, musi hamować. Nie widziała świateł hamowania, to może i nie
    widziała świateł kierunkowskazów.

    Paweł