eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoskierowanie na badania wstępne do pracy / brak niektórych czynników zagrożenia › Re: skierowanie na badania wstępne do pracy / brak niektórych czynników zagrożenia
  • Data: 2006-11-06 20:46:50
    Temat: Re: skierowanie na badania wstępne do pracy / brak niektórych czynników zagrożenia
    Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:87b0d$454f9c64$57cf7bb1$18213@news.chello.pl...

    > NTG

    Wyjaśnię prościej - umowa o staż przewiduje, że jeśli z niego zrezygnuję
    będę musiała oddać całą kwotę dodatku (pensji) którą do tej pory
    wypracowałam. Naprawdę potrzebuję solidnego umotywowania rezygnacji ze
    stażu, żeby móc uwolnić się od pracy, która mi szkodzi...

    Jeśli NTG, proszę o wskazania właściwej.
    pl.soc.medycyna.pracy nie istnieje...
    Agata