eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoskierowanie na badania wstępne do pracy / brak niektórych czynników zagrożenia › Re: Re: skierowanie na badania wstępne do pracy / brak niektórych czynników zagrożenia
  • Data: 2006-11-06 22:16:23
    Temat: Re: Re: skierowanie na badania wstępne do pracy / brak niektórych czynników zagrożenia
    Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "orro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eiobt4$ov9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ja na miejscu pracodawcy podałbym sądowi nazwę gatunku bakterii, z którymi
    > Agatek mogła się zetknąć w ramach swojej pracy i to zakończyłoby sprawę.
    > Anginę wywołują paciorkowce (Streptococcus - po łacinie), a nie sądzę żeby
    > z tym gatunkiem bakterii Agatek miała do czynienia. Art 55 miałby

    Pracowałam z Staphylococcus aureus - gronkowcem. Sam gronkowiec anginy nie
    powoduje. To wiem. Pytanie jest takie - czy jest w stanie udowodnić, że
    praca w warunkach mikrobiologicznie skażonych nie miała żadnego wpływu na
    układ odpornościowy.

    Na wymaz z gardła idę jak skończę 4 opakowanie antybiotyku :(

    Dzięki za rady
    Agata