    From: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skandal Pekao SA [crosspost]
    Date: Sun, 13 Jul 2008 21:42:03 +0200

    pp wrote:

    > po prostu ŻE-NA-DA - nie wiem, kogo oni tam zatrudniają...

    Hm...

    zainwestujwprzyszlosc.pl has address 79.96.7.13
    zainwestujwprzyszlosc.pl mail is handled by 10 zainwestujwprzyszlosc.pl.

    whois:

    % Information related to '79.96.0.0 - 79.96.127.255'

    inetnum: 79.96.0.0 - 79.96.127.255
    netname: HOMEPL
    descr: home.pl webhosting farm
    country: PL
    admin-c: hNA8-RIPE
    tech-c: hNA8-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: HOMENET-MNT
    source: RIPE # Filtered

    Tam, to znaczy gdzie, że tak zapytam?

    Podejrzewam, że wykonawca całego serwisu miał mało wspólnego z bankiem.
    IT banku pewnie z tym tworem też miało mało do czynienia. HR chciało
    mieć ładny serwis rekrutacyjny, to sobie znalazło wykonawcę. Dokładnie
    tak samo jak marketing chce mieć ładne strony, to też sobie znajduje
    własnych wykonawców, najlepiej IT i bezpieki o nic nie pytając, bo oni
    dziwni są i się czepiają (to ironia jest).

    Takie wpadki były, są i będą, do czasu aż straty (utrata reputacji,
    ewentualne konsekwencje ze strony GIODO) wymuszą bardziej metodyczne
    podejście do tworzenia aplikacji (w tym tego typu serwisów).

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl