    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skan dowodu osobistego
    Date: Thu, 31 May 2012 20:03:38 +0200

    W dniu 31.05.2012 09:56, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > Jak dla mnie to lenistwo, bo te same dane można było po prostu spisać
    > (co nota bene i tak było uczynione do rachunku).

    Nie rozumiem skanofobii, skoro i tak dane się podaje. Rozumiałbym, że
    ktoś coś chce zachować anonimowość w tej czy innej sytuacji, ale nie
    rozumiem czemu ktoś chce dać spisać swoje dane a nie pozwoli ,,spisać''
    ich w sposób automatyczny kserografem. Przecież DO zawiera dane +
    ogólnodostępny wzór DO. Więc po podaniu danych, co jeszcze chronimy?
    Ogólnodostępny wzór?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek