  • Data: 2012-06-01 07:19:34
    Temat: Re: skan dowodu osobistego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Inna sprawa, że mnie np. drażni, że nie mogę wypożyczyć dla dziecka
    > samochodzikowózka w M1 / Forum / etc bez POZOSTAWIENIA DO lub
    > ewentualnie PJ w zastaw. A nie lubię oddawać swoich dokumentów, bo
    > jeszcze zgubią albo co....

    alez mozesz.
    nalezy ta opcje tylko wlaczyc.
    wlacza sie tak:

    dowod dla pani, samochodzik dla ciebie. dziecko z malzonka tudziez kims
    innym idzie juz sobie robic zakupy a ty natychmiast prosisz pania o
    zwrot dowodu pokazujac paragraf w ktorym napisane jest, ze zatrzymywanie
    cudzego dowodu jest karalne.

    jesli towarzyszy temu jakis dziennikarz i wezwana na miejsce policja, to
    procedura wypozyczania samochodzikow zostanie zmieniona natychmiast.