  • Data: 2012-06-01 06:38:45
    Temat: Re: skan dowodu osobistego
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2012 22:08, witek pisze:

    > w zasadzie wlasny tylek.
    > Masz jakis tam dowod , ze dane spisywales z dowodu, a nie z listu
    > znalezionego w smietniku.

    No ale to ze strony skanującego. A ja się dziwiłem skanofobii wyznawanej
    przez dowododawców.

    Inna sprawa, że mnie np. drażni, że nie mogę wypożyczyć dla dziecka
    samochodzikowózka w M1 / Forum / etc bez POZOSTAWIENIA DO lub
    ewentualnie PJ w zastaw. A nie lubię oddawać swoich dokumentów, bo
    jeszcze zgubią albo co....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek