  • Data: 2012-06-01 10:09:00
    Temat: Re: skan dowodu osobistego
    Od: gr <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 19:41, "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:jq787v$6mb$1@node1.news.atman.pl...

    > W przypadku samochodu musisz korzystaćze skupu w dodatku takiego który możę
    > złomować samochody. Wychodzi na to, że nie musisz im dawać ksera dowodu, a
    > oni muszą cię obsłużyć w przypadku samnochodu, bo to jest obowiązkowe
    > niestety.

    A nieprawda.

    Zasady rejestrowania transakcji skupu złomu uregulowane zostały
    w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach
    ( Dz. U. z 2001 nr 62 poz. 628 z późn. zm.).
    Zgodnie z art. 43a tej ustawy, posiadacz odpadów prowadzący punkt
    zbierania odpadów metali jest obowiązany, przy przyjmowaniu tych
    odpadów od osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami, do
    wypełniania formularza przyjęcia odpadów metali w dwóch
    egzemplarzach,
    po jednym egzemplarzu dla przekazującego i dla przyjmującego odpady.

    Formularz przyjecia odpadów metali powinien zawierać nastepujące
    dane:

    określenie rodzaju odpadów, rodzaju produktu, z którego powstał
    odpad,
    oraz źródło pochodzenia, imię i nazwisko, adres zamieszkania
    oraz numer dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego
    tożsamość osoby przekazującej odpady, a gdy osoba ta działa
    w imieniu przedsiębiorcy - również nazwę i adres siedziby tego
    przedsiębiorcy.
    W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości podmiot
    prowadzący punkt skupu jest obowiązany odmówić przyjęcia odpadów
    metali.