eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosimlock › Re: simlock
  • Data: 2004-07-31 13:43:12
    Temat: Re: simlock
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości: news:cedogd$4jc$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Carlos* napisał(a):

    > Mam telefon Nokia sciagam blokade simlock telefon sie psuje pol roku
    > po tym zabiegu ale z innego powodu ( cos z wyswietlaczem) serwis
    > odsyla telefon powod to samodzielne zdjecie blokady. Skutek utrata
    > gwarancji. Co wy na to ? Czy moga tak zrobic ? jak zmusic ich do
    > bezplatnej naprawy telefonu ??

    Możesz iść w zaparte, że nie ściągałeś i nie wiedziałeś, że nie ma
    simlocka. Poza tym jeśli w warunkach gwarancji nic nie ma że ważna jest
    łącznie z dowodem zakupu, to nie będą mieli dowodu na to, że telefon był
    kupiony w promocji i że powiniem mieć simlock. Ja miałem do niedawana
    telefon N6310 i tam nie było nic o konieczności posiadania dowodu zakupu
    (i w tym czasie oddałem go do serwisu w celu aktualizacji oprogramowania
    i nikt nie chciał żadnego paragonu), teraz mam N6310i i już taki zapis
    jest :/ Gorzej jeśli już Ci anulowali tą gwarancję.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675
    --ooO-( )-Ooo- *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1